Hogyan tudnak foglalni az órára? Online csoportos óra foglalás Amennyiben van érvényes bérleted vagy foglalási jegyed, akkor tudsz csoportos órákra helyet foglalni. Példa, ahogy a...
Mi történik, ha egy vendég foglalt órára, de nem jön el? A fitnessklub igényeihez mérten több féle lehetőség is beállítható az óralemondással kapcsolatban: időkorláton kívül nem jár következménnyel időkorláton belüli lemondás,...
Hogy kell új vendéget regisztrálni? A főoldalon, jobb lent az ‘Új’ gombra kattintva, személyes és egyéb adatok megadása után a ‘Ment’ gombra kattintva.
Telefonszámot milyen formátumban kell megadni? A telefonszámot szóköz és speciális karakterek nélküli formátumban kell megadni, ország és körzetszám megadásával. (pl.:36301234567)
Miért fontos a telefonszám formátuma? Ahhoz hogy egy SMS küldőbe fel tudjuk tölteni a telefonszámokat elengedhetetlen a szóköz és speciális karakterek nélküli (36301234567) formátum.
Miért nem tudom elmenteni az e-mail címet? Az email cím valószínűleg nem felel meg a formai követelményeknek: ékezetes betűk nem lehetnek benne lehagytuk a domain név végét...
Automatikusan beállítja a vendég nemét a rendszer? Nem, név alapján nem tudja beazonosítani egy személy nemét, új tag felvételekor, vagy meglévő tag módosításakor tudjuk beállítani.
A „honnan hallott rólunk” fület lehet módosítani? Management–>Rendszergazda–>Beállítások–>Beosztás fül–>Új gomb
Hogy kell kasszát nyitni? A főöldalon válasszuk ki az ‘Elszámolás‘ >>> ‘Kassza‘ menüpontot. A megjelenő kis ablakban adjuk meg, hogy melyik műszakot szeretnénk nyitni....
Hogyan kell kasszát zárni? A főöldalon válasszuk ki az ‘Elszámolás‘ >>> ‘Kassza‘ menüpontot. Írjuk be felhasználónevünket és jelszavunkat. A megjelenő kis ablakban adjuk meg,...
Mi a különbség a hagyományos és a „tescos” kasszaváltás között? A “tescos” kasszaváltásnak azt nevezzünk, mikor műszakok között a recepciósok lezárják a kasszájukat, leadják a bevételüket, majd a következő műszakfelelős...
Miért szükséges leszámolni a nyitó pénzkészletet, ha úgyis tudom mennyi pénznek kell a kasszában lenni? Megannyi okot lehet ide felsorolni. Amit érdemes észben tartani, hogy: – Mindenki hibázhat, így lehetséges, hogy záráskor hibásan került a...
Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem? Három eset lehetséges:– a kasszát elfelejtették megnyitni– a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg...
Váltás/ zárás után lehet javítani az eltérést? Igen, de csak manager segítségével lehet, az alábbi videóban látható hogyan.
Rájöttem a hibára még a zárás előtt, hogy javíthatom ki? Igen, mielőtt lezárnánk a kasszánkat, akár elfelejtett kivétet(pénzkifizetést) is tudunk rögzíteni, vagy ha tévesen választottuk ki a fizetési módot, azt...