Miért nem nyomtat a blokknyomtató? A ‘Management‘ >>> ‘Rendszergazda‘ >>> ‘Beállítások‘ >>> ‘Perifériák‘ menüpont megjelenő ablakában keressük ki, és mentsük el a megfelelő nyomtatónkat. Ha...
Miért nem nyomtat a kártyanyomtató? Management – Rendszergazda – Beállítások – Perifériák – Mágneskártya / vonalkód nyomtató 1. A perifériáknál nincs elmentve mint nyomtató. Legördülő...
’Camera device not selected’ miért van, mit jelent? Nincs kiválasztva webcamera a rendszerben. Ezt a ‘Management‘ >>> ‘Rendszergazda‘ >>> ‘Beállítások‘ >>> ‘Perifériák‘ menüpont megjelenő ablakában a ‘Webkamera’ menüpont...
Nem jelenít meg képeket a vendégeknél. Mi a teendő? F2 – Név szerinti keresés A programod nem tudja kezelni a kép felbontását. Keresd fel valamelyik kollégánkat, és egy Frissítéssel...
Le fog járni a Licencem. Mi a teendő? Kérjük ebben az esetben jelezd felénk, hogy le fog járni a licensz. Távoli segítségnyújtással kollégánk a licenszkulcs megadásával meghosszabbítja, így...
Lejárt a Licencem, nem használható a program? A program hagy pár napot, hogy a Licensz aktiválás vagy az esetlegesen nem lezajlott kifizetés végbemenjen, így a program is...
Szeretnék frissítést a gépemre, mennyibe kerül, hogyan kell? A frissítésről értékesítőnk tud árajánlatot adni. Az egész frissítést online végre tudjuk hajtani a TeamViewer programon keresztül.
Minden gépre külön kell frissíteni? Igen, minden gépre külön kell. Ha ez csak egy .exe fájlcserét igényel, akkor még rövidebb idő alatt lemegy az egész...
Szerver-adatbázis karbantartás szükséges frissítéskor? Szükséges mindenképpen. Ha nem akarod, hogy az adatbázisod sérüljön/elvesszen, mindenképp igényli a karbantartást, illetve újabb program verziókor kerülhetnek az adatbázisba...
Nem engedi be az újonnan írt kártyákkal/órákkal a vendégeket a forgóvilla Ennek leggyakrabban az oka, hogy a forgóvillában lévő belső óra nincs szinkronban a valós idővel. Pl. óra átállítást vagy egy...
Seawing kapu, sorompó közvetlen nyitása (bejárat/kijárat) A recepciós gépnél folyamatosan feljön ez az üzenet kiléptetés után. Mi az oka? A rendszer arra van beállítva, hogy a...
Lejárt a program licensze. Mi ilyenkor a teendő? Amennyiben a program indulásakor “lejárt licensz” üzenet fogad bennünket abban az esetben a program ID-ját kell elküldeni nekünk e-mailben, majd...
A Swimline adatbázis elérésének beállításai Először is lépjünk be a Swimline programba, a megadott felhasználónév és jelszó párossal. (Felhasználónevek lehetnek: seaw vagy admin) Ezután rögtön...
Vendég beléptetésénél miért nem jelenik meg a szekrényválasztó ablak? Keressük meg a ‘Rendszergazda‘ >>> ‘Beállítások‘ >>> ‘Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok‘ menüpontot. A bal oldali oszlop alján kapcsoljuk be...
Hogyan kell vonalkódot nyomtatni vonalkód nélküli termékekhez? Első lépésben, vonalkód nélküli termékek esetén generáltatnunk kell egy egyedi kódot a programmal. Ezt a ‘Management‘ >>> ‘Üzletvezetői‘ >>> ‘Termékek...