Fut a kiegészítő hardverek nélkül is a program? Igen, az alap szoftver kiegészítők nélkül is tökéletesen működik, és használható.
Mi a különbség a belépőkártya és az óra között? Működésbeli különbség nincs, csak formai. Mindkét esetben RFID chip található a kártyában és az órában is. Ezek a chip-ek beépíthetőek, így...
Mennyire biztonságos a beléptető rendszer? Hogyan működik? A beléptető rendszer RFID chipeket használ. Az RFID alapvetően egy olyan azonosítási rendszer, mely egy objektum (tárgy, ember, állat) egyedi azonosítóját továbbítja rádióhullámok...
Ha megveszem a programot, kapok-e időszakosan frissítéseket? Ha igen, meddig? Szoftverünk megvásárlásakor a jogszabályi rendelkezésnek megfelelően 12 havi ingyenes garanciát és havi frissítéseket biztosítunk. A garancia idő lejárta után havidíj...
A beléptetésen és vendégkezelésen kívül milyen funkciókat láthat el a program? Szoftverünk folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy minden felmerülő igényre megoldás legyen. Az elmúlt évek alatt számos új funkcióval láttuk el,...
Ki tudom-e listázni valamilyen lekérdezés formájában a forgalmi adatokat? /heti, havi, stb…/ Természetesen igen. Kevésbé részletes módjának a megtekintéséhez kattintson IDE. Ha pl.: fizetési módonként is szeretnénk lekérdezést készíteni, azt az alábbi...
Működhet-e 24/7-ben? Természetesen. Szoftverünk éjjel-nappali fitnesztermekben is működik. Az adatbázisba kerülő új elemek (pl.: új tag felvétele) azonnal mentődnek, így nincs adatvesztés...
Igényli-e valamilyen művelet a program újraindítását? Igen, általánosságban a rendszergazdai beállítások módosítása, amire a program fel is hívja a figyelmet, viszont az újraindítás 1-2 percnél nem...
Készül-e valamilyen biztonsági mentés az adatbázisról? Minden olyan létesítményben ahol szoftverünk üzemel, a helyi rendszergazda felelőssége rendszeres biztonsági mentést készíteni, mivel ezen adatokat bizalmasan kell kezelni,...
Ki telepíti újra a szoftvert, ha tönkremegy a gép? Jár-e ilyen szolgáltatás a program mellé és ha igen, mennyibe kerül? Garanciaidőn belüli program sérülés/törlődés esetén illetve ha Ön igénybe veszi havidíjas frissítési szolgáltatásunkat, ingyen újratelepítjük a programot gépére.
Vihetek-e fel új órákat ill. szolgáltatásokat, vagy a fejlesztő segítsége szükséges? /pl.: menük és almenük hozzáadása/ A már meglévő menüpontok alatt (pl, csoportos órák, személyi edzések stb…) természetesen lehet felvinni új adatokat, viszont a programban található menük...
Milyen hardvereket kezel a program? /Kártyaolvasó, vonalkód olvasó stb…/ Termékünk gyártófüggetlenül támogatja a biztonságtechnikai beléptetőrendszerek és termékazonosításra használt eszközök rendkívül széles skáláját, legyen szó akár: kártyaolvasókról, proximity olvasókról, chipes...