1. Home
  2. Rendszergazdáknak
  3. Program frissítés utáni vonalkód olvasó hiba
  1. Home
  2. Üzletvezetőknek
  3. Program frissítés utáni vonalkód olvasó hiba

Program frissítés utáni vonalkód olvasó hiba

Amennyiben régi verziójú (2016-2017. évi) programról történik frissítés, úgy előfordulhat, hogy a SYMBOL márkájú vonalkód olvasó nem reagál, nem olvas. Csippan ugyan, de a WG-ben nem történik semmi.

Ez azért van, mert 2018.-tól más módon történik a vonalkód olvasók kezelése, a biztonságosabb és stabilabb használat érdekében.

A rendszer továbbra is támogatja ezt a típusú olvasót, de ehhez 3 egyszerű lépésben át kell programozzuk az olvasónkat.

Programozás:

Lépjünk ki a Wellness Gate-ből, majd olvassuk le a monitorról az alábbi vonalkódokat, fentről lefelé sorrendben:

Ha ez megvan, nincs más dolgunk, mint elindítani a Wellness Gate-et és tesztelni az olvasót.

Updated on 2020.09.18

Was this article helpful?

Related Articles