A leggyakoribb probléma, hogy egy vendég még ki tud menni a forgóvillán, de másnap vagy egy másik alkalommal már nem tud belépni.
Ha valamilyen okból kifolyólag a vendéget kézzel léptetjük be, (otthon maradt kártya, napijegyet vásárolt a bérletén kívüli foglalkozásra stb…) kiléptetésnél a program megkérdezi, hogy ‘Visszaadja-e a vendég a kártyát ?’. Itt szokott történni a baj, ugyanis a recepciós azt olvassa, hogy ‘Visszaadjuk-e a vendég kártyáját?’.
Ha ilyenkor az IGEN gombra kattintunk, a vendéghez társított azonosító azonnal törölve lesz a rendszerből, így legközelebb ha jön a saját kártyájával, sehol nem fog tudni belépni, csak ha újra társítjuk a kártyáját a Wellness Gate-ben. Ez az opció azért ugrik fel, mert a legtöbb helyen napijegyes kártyát vagy órát használnak, amit természetesen vissza kell adni kilépéskor.
Megoldás tehát, hogy a NEM gombra kattintunk.